Varför?

varför får man inte ha sin egna åsikt?
alla vuxna säger att man ALLTID ska säga som man tycker och när man gör de får man skit för de?
its make no sense..
vafan jag får la tycka att tex ''en tjej är bortskämd som helvete?'' för att välja ett inte så starkt ämne..
men när man säger de till ngn vuxen så säger dom alltid Nej verkligen inte.. 
och man får skit för de så vet varenda jävel om det man tycker pga en vuxen som spridit de vidare..


nej jag drar inte alla över en kant för alla är inte så självklart inte så..

asså visst de finns en gräns man kan inte gå fram till en tjej/kille och säga fan vad ful du är!
de är bara elakt för alla är lika fina..
men man kan ALLTID tycka.. men man kan hålla käften om det istället.

som vissa killar/tjejer kallar tjejer för horor bara för att de har u-ringad tröja och kortkort kjol/shorts
har hår förlängningar sminkar sig massa och har rufsigt hår


de har ni killar och tjejer ingen rätt till att säga till DOM men ni kan tycka och tänka men man säger inte en sån sak till en tjej visst man kan skoja om det . men om de är seriöst är det O FUN!

Eller när ngn säger PMS barn till en för man är på dåligt humör eller något får man höra en sån sak?
klart som fan att man blir ännu surare då!


När man inte sminkar sig är man ful ? okej visst fine! tyck va fan ni vill! både killar och tjejer . sluta ha så jävla mkt fördommar om andra ?
om en tjej inte sminkar sig spelar de väl fan ingen roll ? de är hennes fel och hon är säkert fin utan smink
så ni har ingen rätt till att påpeka det.
men man kan tycka och tänka det.
eller om en kille sminkar sig behöver han inte vara bög/transa? han kanske bara tycker om att sminka sig ? se det som en hobby!

Men nu bara för att jag skriver detta lär jag säkert få skit för detta med så snälla GUD FÖRLÅT MINA SYNDER!
men detta är bara min åsikt..
har ni någon annan åsikt så skriv den gärna här eller på något ställe så kan vi diskutera det och jag lägger ut dina åsikter här på min blogg key blir de bra ? bra toppen kanon!
ha de gött! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0