när ska jag våga berätta?

  1. Erikas kort på mig (a)


Jag vet varken in eller ut..... känner mig som en dålig kompis.. ni är fan inte värda mig.. jag tränar för mycket.. jag vet de men jag kan inte sluta.. de är som en drog för mig jag kan inte sluta träna jag kan verkligen inte de.
men ni ska veta att jag älskar er hur jävla mycket som helst.
tack för allt. ni ger mig allt men det känns som jag ger inget tillbaka.. helvete :( förlåt men ni ska veta att jag iallafall försöker.. <3

jag borde må bra för jag har ett bra liv.. familjen är underbar vännerna är fantastiska..
men allt går bara nerför..
betygen sänks..
jag måste jobba bättre...
träningarna går sämre..
fan tänk om man nu hade en kille som man kunde ligga i knäet på och gråta eller typ bara krama och säga till honom att man älskar han nu och föralltid..<3
men ne man sitter här helt jävla forever alone och klagar på sitt liv..
fan vad patetisk jag är.
förlåt för detta jävla meningslösa inlägg..
hela jag är meningslös..
helvete..
jag är inte en sån som klagar.. jag hatar när folk klagar för de finns folk som har de så mycket sämre..
men nu är jag sån.. de borde betyda att jag från och me hatar mig själv..
visst de gör jag väl ändå .. men nu är de värre.
GAAAAAAAAAHHHHHHH jag hatar denna känslan sur ledsen deppig jag är en jävla bitch just nu ..
nej de här funkar inte jag går och lägger mig hejdå....







För övrigt mår jag bra allt är toppen och i morgon är de skola så de ska nog bli bra! :D












Kommentarer
Postat av: Erika Nilsson

Du kan alltid gråta i mitt knä lina!! :( Å älskar dig lina du är en sån sjukt underbar vän!<3!!<3

2012-01-29 @ 22:19:18
URL: http://pinnkyy.blogg.se/
Postat av: Tessaaaan

Lina,Lina, Lina älskade lilla Lina. Du tränar inte för mycket älskling, det gör du verkligen inte du hinner ju med oss också!

Du betyder guld för oss, verkligen - Du har aldrig svikit oss och jag vet att du aldrig kommer göra det heller, för du är en sån jävla bra människa som man verkligen kan lita på. Dom som inte känner dig är det synd om, för dom missar verkligen världens goaste tjej, älskar dig! <3

2012-01-30 @ 18:02:57
URL: http://lovedrunk.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0