Ingen kommer någonsin få se mina tårar.

Tjeeeeenare lillsnorren!
ne men hallå :)  lagade en söndrig tand idag.. fråga inte vad som hänt (A)
men de söndriga hade blivit så djupt så de kom in på en nerv höll på att börja gråta :p
Har iallafall ingen träning idag därför tiden med att blogga! imorgon kör vi igång igen !  dragkamp-fotboll+förjävlig träningsvärk! </3
men nu tittar jag på handboll sverige-danmark och dom suger ^^ eller dom börjar att komma igång nu! :)
har ont i tanden som f'n.. poooooor me.. får la skylla mig själv när man spelar fotboll osv men ändå...
de gör ont :(
käy ska sluta klaga..... haha .. men hoppas ni alla har en go kväll ?

Rubriken?
javisst ja är ganska depp nu för tiden  jobbigt i familjen osv.. inget bråk men ja personliga själ..
så ja..
Jag vet inte varför jag är deeeeepp egentligen.. men de e så jobbigt just nu..
Förlåt för mina inlägg på bdb om att '' förlåt att jag existerar FU.'' eller vad de står de handlar egentligen inte om någon
bara att jag har de tufft just nu eller jag har haft de hela månaden .. hoppas de löser sig  nu på fredag.
eller ja bättre nu i helgen..
aja förlåt iallafall
ha de bra tagga skola i morgon torsdag rätt chill dag sen fredag oxå rätt chill ^^
ha de gött pusssssssssshej älsklingar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0