för mig är du död

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? – Min klass och ja många! :D
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Gick nog av bussen vid skolan då.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? – Var i frillesås
4. Vad hände dig 1993? – jag var nog inte ens påtänkt då.
6. Tre ord varför du sist spydde? – Magsjuk antagligen ?
7. Vilken färg är din hårborste? Svart. :))))
8. Vad köpte du sist?- choklad!
9. Vad fick du senast i present? – utav Emma fick jag en slags hårinpackning och ansiktsmask och mascara! :D tack vännen! :)
10. Vilken färg är din dörr? - Min dörr? Den e vit! :D
11. Var förvarar du dina pengar? – Plånboken, under sängen
12. Hur var vädret igår? – Eeeeh.. SOL!
13. Vart kramades du sist? – utanför skolan :)
14. Vad ser du fram emot? – Sommarlov och 16maj! ;)
15. Vad är 15? – Min ålder :D
16. Vilken skostorlek har du? – 39-40
17. Vill du klippa dig? – ne men måste!
18. Är du över 25?  i smyg.
19. Pratar du mycket? – jag tycker inte de.. men alla andra tkr de.
20. Kollar du på O.C.? –jag vet inte vad de är :(
21. Har ditt namn ett "x" i det? - yes stavar lina med ett X det blir LINAX ;)
22. Känner du någon som heter Steve? - Aa :o
23. Hittar du på egna ord? – Jaklart!
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - kaanske..
26. Vad har du för mobil? – Iphone
27. Vem ringde dig sist? - johaaan
28. Biter du på naglarna? - Ne river av dom (a)
29. Har du lockigt hår? – jag älskar den som uppfann platttången<3
30. Vilken konsert ska du på härnäst? – Ingen aning :o
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? – haha .. vågar inte skriva de här..
32. Hur många gånger har du svurit idag? – jag räknar inte direkt hur många gånger jag svär ..
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - "fint!" ''fan'' ''haha fan va fult'' .
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - nääx
35. Ska du jobba imorgon? - Om skolan räknas - Japp
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - minns inte men antagligen mina kompisar :)
37. Vad borde du göra nu? - soooooova..
38. Har du något smeknamn? –Perrry Linus linis ina.  osv ^^
39. Sover du mycket? – ohja!
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? – vettefan.
41. Vad ska du göra på lördag? – Det får du se!
42. När var du utomhus sist? – för en halvtimme sen kanske :)
43. Har du gråtit idag? - nja nära..
44. Är du en glad person? – Ohja!
45. Har du roligt nu? – Nääee. sitter och skiter!(A)
46. Vad äter du helst? – frukt
47. Vem var du med sist i ett rum? – mamma och johan
48. Vad heter din pappa? - peter
49. Vad är ditt namn? - Lina tuffing vingård
50. Tycker du om någon just nu? - ohhhhja






ja de va allt :p aja ha de gött alla pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0